נתיבות • ניסים דהן הוצנח, הרב אברג'ל ניתק קשר

    דוד קורצווייל 3 Comment on נתיבות • ניסים דהן הוצנח, הרב אברג'ל ניתק קשר
    9:38
    12.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on תושבי מטולה מיואשים: "הכי גרוע שכבר התרגלו למצב הזה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהומה מחוץ למשרדי ש"ס בהר חוצבים. כאלף אברכי כוללים נאספו לאמירת סליחות מתחת לחלון יו"ר ש"ס אריה דרעי.

    אם שואלים את הגורמים הרשמיים הם מספרים על "הציבור שהתכנס בגלל הכאב הגדול שבו הרב יורם אברג'ל הודיע על סגירת הכוללים". לדבריהם כולם "מתפללים על המצב של האברכים ועל המצב של עם ישראל. ועל הדרך מנצלים את המעמד להתפלל לרפואת מרן הרב עובדיה".

    כששואלים אותם למה נסגרו הכוללים הם עונים ש"הכוללים נסגרים מסיבותיו של הרב אברג'ל. אנחנו באנו להראות לרב שאנו אוהבים אותו".

    אבל שחופרים עמוק יותר מתגלה הסיבה האמיתית. יו"ר ש"ס הבטיח לניסים דהן שסיים קדנציה בחריש מינוי בש"ס. לאחר שכמה רעיונות לשלב את דהן ברחבי הארץ, ואלעד הייתה אחת מהן, לא צלחו, החליט דרעי להנחית את ניסים דהן לראש רשימת ש"ס בנתיבות.

    עד היום היה חיים הרוש, נאמנו של הרב יורם אברג'ל, מ"מ ראש העיר והאיש הבכיר בש"ס. גם לקראת הבחירות האחרונות יצא מכתב של כל רבני העיר של תמיכה במועמד הרב אברג'ל. בקרב תלמידי הרב אברג'ל מבהירים שעל המכתב חתמו כל הקהילות כולל הקהילות הליטאיות וקהילות ספרדיות שבעבר לא ראו את המצב עין בעין יחד עם הרב אברג'ל. אם לא די בכך גם הגר"ש בעדני והגר"מ מאיה חתמו על המכתב.

    למרות הכל, חיים הרוש הוזז לטובת ניסים דהן. ובקהילת הרב אברג'ל שורר כעס עז על העניין.

    לדברי תלמידי הרב אברג'ל הוא אמר שהוא אינו יכול לסייע ל-3600 אברכים ברחבי הארץ, תלמידי הכוללים של ש"ס במיליוני שקלים בחודש, ובמקביל ש"ס מזלזלת בו ומדיחה את יד ימינו המסייע לו להחזיק את מעצמת התורה הזו. "שש"ס יחזיקו את הכוללים" התבטא הרב, והודיע על סגירת הכוללים.

    תגובת דרעי אליבא דאנשי הרב אברג'ל נעה בין זלזול לאיומים גלויים. מכיוון וכך החליטו תלמידי הרב לצאת ולמחות מול משרדו תוך כדי אמירת סליחות. אלף מאברכי הכוללים הגיעו באמצעות 25 אוטובוסים להפגנה הספונטנית.

    אם לא די ברשימת המועצה הרי שגם על המועמד לראשות העיר יש חיכוכים. בעוד שהקהילות בעיר רוצות את יחיאל זוהר לקדנציה נוספת, דרעי הודיע על תמיכה במועמד אייל מסיקה.

    IMG-20130912-WA002 IMG-20130912-WA003



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      למה ישר ליפתוח מילחמה זה בן אדם שלנו הוא נטרלי אין לו כלום נגד הרה

    2. 2

      חלאס תפסיקו אם הקטנוניות הזאת הלווי ונתיבות תיזכה לקבל את ניסים דאן הם פשוט יודעים מה הוא שווה ומפחדים שהוא עוד יהיה ראש עיר
      דיייייי פוליטיקאים דייייי

    3. 1

      אין כמו הרב יורם אברג'ל לא היה ולו יהיה כמוהוא שלום